Sunday 20 November 2011

Anniversary Days ;)

Assalamualaikommmmm .....

boboiboy nak cerita ni . Hi saya ady ,
yeayyy alhamdulillah pertama sekali nak cakap "alhamdulillah bersyukur" sebab dah 8bulan #baru8bulankan .
tapi korang taktahu , 8bulan tu bermakna macam 8tahun hidup dengan dia . hee . 18/11<---- date paling special bagi aku . :p Haha . okay 17/11 tu kita orang happy happy happy lah kan . dia kata setiap 17Hb mesti asyik malang . Bergaduh -.- Haha . tapi aku try bagi dia happy 17Hb tu . then berjayaa . #yeahhgoodjobady .
actually 8bulan tu kita orang tempuh sama sama , tanpa keseorangan . itu yang paling best . kami tidak tinggal kan satu sama lain . dah janji , kena tunai kan . entah lah aku taktahu nak update apa lagi -.- sebab kan kan aku happy lah -___-' Haha. korang macam mana ? yang dah baca ni , Terima Kasih hope korang pun akan macam ni kan . lebih lagi. insyaallah ;) okay aku try bercerita . sambungan .. time 18/11 pula malang -.- tak text stengah hari . kesian dia . entah apa masalah . aku buat hal lah ni . ish --' . terbalik pula , tapi takpe , bergaduh pun , kita orang settle cara elok , slow talk . then dah talk talk talk talk much , berbaikkk . mula lah dia manja . Haha aku suka dia manja . dia omeyyy gilaaaaaa . Haha .

P/s :
Burney - sayangs , Happy Anniversary days sayangs , hope kita  kekal kan kan kan ? Haha . yeahh sorry if i ada buat salah , marah marah you , silap kata . actually i marah you kan anje , sebab uchuk sayang anje lah #dahmuladah . Haha . tau . dah baca ni jangan pula menanges , kena senyum lah macam ni ----> :))
baru lah omeyyy manja . Haha .

iloveyou moreee 

No comments:

Post a Comment