Tuesday 17 January 2012

10 Months we still Together ;)




Ehem Assalamualaikom semua , firstly aku nak cakap , Happy Anniversary day . 10bulan bersama , iloveyoumore :) gembira sangat(Y) . yang kedua , Terima Kasih kepada anda membaca Blog Kehidupan aku dengan Si Kingkong aku ni haa . start ~

hee today rasa Gembira sangat , kerana merupakan date yang paling cerah hidup aku ni . bermula dengan senyum , 10bulan kan ? lagi 2bulan bhai setahun . 18/3/2012 ni woyy . Hahaha . pukul 2.34 pagi . 
Ainun Nadhirah kata , bila dah setahun , dia nak aku ngorat dia balik . eh wait . aku bukan ayat okay time tu ? aku memang suka dia pada standard 5 . then terpisah jauh . then jumpa balik , aku ambil peluang ni . okay niat aku nak dia , sebab aku suka dia dari standard 5 , dah kata tadi kan ? okay , lepas tu .. aku nak jaga dia dengan baik . aku selalu tengok status dia sbelum coup , ada sedih , ada gembira . aku pun ambil peluang untuk dapat kan dia , akhir nya . aku dapat bhai si comel ni . Haha dia suka manja dengan aku ouh . serious kalau suara manja dia keluar mesti dia nak manja then nak aku cair . Haha sayangs , Iloveyou more . sorry if i ada buat salah dekat you okay baby ? yeah cinta pertama i walau pun i dah ramai ex , tapi you yang buat i berubah untuk setia . dulu bukan main lagi sampai 5coup sekali gus . ini pula sekarang , wow takut hilang si monyet ni , Haha . okay sambung . sayangs , you takmoa nanges okay ? i marah you sebab i sayang you . i nak betul kan relay kita . i tak pukul pun , i taknak jadi JANTAN DAYUS , tapi kenapa mesti nanges ? kata kuat ? Hahah .  okay sorry okay if 17Hb you menanges . apa apa pun , iloveyou more until the end of time :)

P/s : sorry geng , aku tak ayat okay . ikhlas dari hati terbuka untuk Ainun Nadhirah :) 

No comments:

Post a Comment