Sunday 13 November 2011

i don't know :( 13/11/2011

assalamualaikom -.-
sorry takda mood nak cerita . semalam aku bergaduh dengan dia then kita orang dah settle, gaduh balik .
taktahu kenapa. hm tapi kan time gaduh pula , adik angkat aku IMchat aku . nama dia wani . dia menanges . dia kata gaduh dengan kawan dia . aku kata remove je lah . then tetiba dia kata dyra back up kawan si wani tu then dia kena marah . hm aku pun pergi lah tanya dyra , time tu tengah gaduh dengan dyra juga . aku tanya lah dia , tanya tanya tanya tanya , kita orang bergaduh besar .aku cuma tanya , aku tak back up pun , aku lebih kan dyra dari semua orang , aku nak tahu je kenapa marah wani . tu je , tapi dyra naik kepala , dia melawan aku semua . aku marah lah dia kan . then tetiba gaduh besar lah . hm aku taktahu kenapa . aku ingat dyra dengar kata aku .
takpe lah , kawan lebih penting bagi dia . its okay . now dia kata kat wani , pasal wani kita orang break . hm :( aku T A K N A K lah :( aku sayang kau dyra . sumpah . aku tak tipu . hm biar je lah . keputusan dia aku ikut . bagi aku , aku tak BREAK lagi !bagi dia,  itu pilihan nya . i'm really need you sayangs :( . i salah kan ? okay i minta maaf tapi semalam i tanya je . sumpah demi allah :( . hm hope so you jaga diri . i nak jaga you lah :(

P/s : apabila kau baca ni sayangs , aku harap kau dapat maaf kan aku :( aku sayang kau sangat sangat . sumpah tak tipu . sayang kau seikhlas hati . by the way , sumpah aku tak macam jantan lain :( aku tunai kan semua janji aku lah :( i'm really sorry . if you there , i want you back ! biarlah i syok sendiri(ss) . kbai . take cares :( iloveyou .
tak B R E A K lagi :( .

1 comment: