Sunday 13 November 2011

meet dia . :) 11 november 2011


okay nampak kan gambar tu ? okay time tu meet dia . seronok gila teramat .
dia asyik gelak je . aku pun suka tengok dia senyum ketawa , gembira sangat sangat . kita orang jadi gila . nyanyi nyanyi . Haha . kan sayangs ?
kay first time dia menanges haritu . then kali ni dia menanges juga . macam biasa lah kan , aku pujuk . tapi dia degil gila .sumpah sayang dia . dia menanges lagi kuat oh . act aku taktahu apa salah aku . aku try renung mata dia . dia menanges doh. Haha korang ingat senang ke nak dapat dia ? susah bhai . together 7month nak masuk 8months dah . Haha yeah yeah yeah yeah :D aku gembira lah . dia pun sama gembira . time nak balik tu dia menanges lagi tetiba nak break --' aku kata taknak break , aku tarik tangan dia . taktahu kenapa . aku terima dia seadanya dengan hati yg ikhlas #bukanayat-,- ! . tapi time aku nak blah tu , aku menanges , aku cover , Haha . shuuu . k sambung . aku nak balik . dia tarik tangan aku , dia kata , "please you, jangan tinggal i :'(" . aku pun ada hati , aku faham dia . tapi memang aku taknak tinggal kan dia sebab aku dah janji lah .  Hee okay nanti sambung lah .
Thanks Readings ( The End )

No comments:

Post a Comment